روزشمار عملیات های دفاع مقدس

نوار زمان هشت سال جنگ تحمیلی

کد خبر : 50522
تاریخ خبر : 1399/08/03-06:33
تاریخ به روز رسانی : 1399/08/03-06:38
تعداد بازدید : 232
نسخه قابل چاپ

وصیت نامه شهید بقایی

سلام و درود و دعا بر امام و امت امامی که ما باید با تلاش و جهاد و ایثار و شهادتمان رهبری و امامت جهانیشان را عینیت بخشیم و جهانی انقلابی و اسلامی بسازیم.

وصیت نامه شهید بقایی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و درود و دعا بر امام و امت امامی که ما باید با تلاش و جهاد و ایثار و شهادتمان رهبری و امامت جهانیشان را عینیت بخشیم و جهانی انقلابی و اسلامی بسازیم. انقلاب خونینمان سنگر به سنگر کفر جهانی را عقب نشانده و این بار با رحمت خدایی جنگ مقدمهای شده برای تشکیل و اتحاد جماهیر اسلامی انشاءالله و بدانید که این موضع، ایثار می خواهد و خون که پیامدش نصرالهی است که پیروزی اسلام در اثر رنج و سعی و کوشش و زجر و ناراحتی و خون دادن است. بله ما هم می جنگیم و تن به هیچ گونه سازشی نمی دهیم و با شعار همیشگی یا فتح یا شهادت می جنگیم و بر سیاست نه شرقی نه غربی سرسختانه پا می فشاریم، چون معتقد به خداییم. برادران خواهران هیچگونه اندوه و حزن به دل راه ندهید چون میدان آزمایش است و زمان امتحان و شما برترید اگر مومن باشید و از رهبر، عصاره مکتب بیامزیم که چون کوه استوار در مقابل دشمن و چون کاه در مقابل خدا ایستاده است و ما هم در مصائب باید همچون کوه باشیم.

خدایا معبودم، ای آن که همه چیزم به توست، ای آن که نه در کاغذ می گنجی و نه با قلبم وصف می شودی تار و پودم آغشته به گناه است که فعلا یارای صحبت ندارم و هر وقت می خواهم زبان بگشایم شرمنده ام. با این وضع رحمی بر من کن. مرا ببخش. می دانم که بخشنده ای و مهربان، بارها فکر کرده ام و در نهایت به این نتیجه رسیده ام که فقط در لباس شهید و با محتوای شهید می توانم در دادگاهت حضور یابم به جز این هرگز، که شرمنده ام و رسوا. خدایا شاکرم از این که تا این حد هدایتم کردی. خدایا اگر قدمی در راهت برداشتم از من بپذیر.

معبودم می دانم که چیستی ولی در دل خانواده مان صبری وافر بگذار که می دانم بدون صبر تحمل چنین مسئله ای را ندارند. خدایا ملتمسانه میگویم و بارها گفته ام که جگر گوشه امت - امام عزیز - خمینی کبیر را تا ظهور حضرت مهدی (عج) برای امت نگهدار. آمین خدایا بار پرودگارا آن کسانی که حافظ انقلابند حفظ و دشمنان انقلاب را نابود گردان. امین خدایا به خوبی م دانم و برایم ملموس است که بهترین را به سویت می کشی و حجابشان را می دری این را در خود نمی بینم ولی شادی دگرگونی در درونم چنین فیضی را نصیبم کند. خدایا دیگر دعایم سلامتی مجروحین و صبر به معلولین است.

و اما خانواده عزیز و پدر و مادر خوبم که خیلی عذابتان دادم و همیشه به شما می گفتم برای اسلام می خواهم خدمت کنم و شما بنا به علائق می گفتید که بالاخره از دست ما می روی و این را همیشه به شما می گفتم و آخرین بار هم می گویم که من و ما و شما و همه از کس دیگریم و هر وقت امانت را بخواهد پس می گیرد و کسی را دخل و تصرفی در آن نیست. به هر جهت نمی دانم می پذیرد یا نه ولی انشاءالله می پذیرید. و مرا حتما می بخشید و حتما بر زبان می آورید که تو را بخشیدم. خدا به شما صبر بدهد. صبور باشید که درجه و مراتب انسان صبور و صابر بسیار بالاست. مادر ، اگر بر کردی فاطمه زهرا (س) به تو مرحبا می گوید و ملائک تو را دلداری می دهند. انشاءالله و اما برادرم حمید! در همین راه که هستی به جمهوری اسلامی خدمت کن و پایه های جمهوری را محکم بگردان که خدا یاری و هدایتتت می کند و اصلا به این دنیا پست و بی ارزش دل مبند که فقط اسباب آزمایش است و امتحان. و برادر و خواهرم! شما هم قدر جمهوری اسلامی را بدانید که نعمت بزرگی است و کوچکترین کفران نعمت محاکمه دارد.
و جدا همیشه به فکر اسلام باشید. انشاءالله مرا می بخشید. التماس دعا دارم. و اما دوستان خوبم، برادران و خواهران! از شما که از من رنجیدگی دارید، می خواهم که مرا ببخشید و اگر بدی کرده ام از من بگذرید. تذکرم این است که امام را رها نکنید. و از کلیه اقوام - آشنایان، دوستان طلب بخشش می کنم و امیدوارم اگر بدی کرده ام، ببخشند. حتما برایم دعا کنید. حتما دعا برای امام و برای من و برای مومنین را فراموش نکنید. والسلام بنده حقیر و ذلیل - خدمتکار اسلام اگر بخواهد شوش دانیال -
30/2/60 التماس دعا مجید بقایی

برچسب ها :

نام*
ایمیل*
نظر*


© 1397 کلیه حقوق محفوظ است | طراحی وب سایت
x - »